برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

سبد خرید شما خالی است.

پروتز مو چیست ؟

دسته بندی :پروتز مو ۱۰ آذر ۱۴۰۱ pouyaadmin 474

آشنایی با پروتز مو

داشتن موهایی پرپشت و جذاب که بتوان آن‌ها را به فرم‌های مختلف درآورد آرزوی بسیاری از کسانی است که به هر دلیل بخشی از موهای خود را از دست داده اند. به همین دلیل هم هست که به محض مشاهده اولین نشانه‌های ریزش مو نگران شده و تصمیم می‌گیریم که به روش‌های مختلف جلوی آن را بگیریم.

ریزش مو به دلایل مختلفی همچون بالا رفتن سن، استرس و ناراحتی‌های عصبی، مصرف برخی داروهای خاص و از همه مهم‌تر عوامل ژنتیکی رخ می‌دهد. در برخی افراد ممکن است بر خلاف استفاده از روش‌های مختلف برای درمان ریزش موها، این موضوع همچنان ادامه داشته باشد تا اینکه آن‌ها بخش زیادی از موهای خود را از دست بدهند و دچار طاسی یا کچلی شوند.

زمانی که افراد دچار طاسی می‌شوند احتمالا اولین راه‌حلی که به آن فکر می‌کنند کاشت مو است؛ اما گاهی هزینه‌ این روش یا ترس از جراحی یا برخی شایعاتی که درباره آن شنیده‌اند آن‌ها را از امتحان کاشت مو منصرف می‌کند. یکی از دلایلی که افراد ترجیح می‌دهند به سراغ کاشت نروند وجود روشی به نام پروتز مو است.

روشی که به نظر می‌رسد جایگزین مناسبی برای کاشت باشد و البته دردسرهای آن نیز بسیار کمتر باشد. روشی که بدون نیاز به جراحی موهای از دست رفته را به فرد برمی‌گرداند و در دنیای امروز نیز طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم در مسیر درمان ریزش موهای خود به پروتز مو برخورده‌اید و دوست دارید این روش را بیشتر بشناسید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پروتز مو چیست ؟

بسیاری از افراد برای پوشاندن نواحی طاسی در سر خود از کلاه گیس‌های مختلف استفاده می‌کنند؛ اما این کلاه گیس‌ها حالتی طبیعی ندارند و نمی‌توانند آن‌طور که باید شما را زیبا و جذاب جلوه دهند. در مقابل آن کاشت مو وجود دارد که به صورت کاملا طبیعی موهایی قابل رشد و جذاب را به شما هدیه می‌دهد تا دوباره به روزهای زیبایی و جوانی برگردید. در میان این دو روش پروتز مو قرار گرفته است؛ روشی که نه می‌توان آن را یک راهکار دائمی برای برگرداندن موها دانست و نه یک راهکار کاملا موقتی شبیه به کلاه گیس است.

به کار گیری پروتز مو برای پوشاندن قسمت‌های خالی شده سر در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد مختلف به خصوص آقایان از آن استفاده می‌کنند. این روش به عنوان یک راهکار موقت برای برگرداندن اعتماد به نفس و جذابیت افراد بسیار عالی است و در مقایسه با کاشت مو هزینه‌ها و دردسرهای به ظاهر کمتری دارد.

در این روش موهای مصنوعی که از مواد مختلفی ساخته شده‌اند در پروتزهایی از جنس نانو کاشته می‌شوند و با استفاده از چسب‌های مخصوصی به پوست سر می‌چسبند. پروتزهایی نانویی بسیار نازک و ظریف هستند و قطری در حد یک تار مو دارند. به همین دلیل نتایج آن در مقایسه با کلاه گیس‌ها طبیعی‌تر و ظریف‌تر است؛ اما اگر با کاشت مو مقایسه کنید کاملا متوجه مصنوعی بودن موها خواهید شد.

موهای مصنوعی و پروتزهای مورد استفاده در این روش با توجه به نوع طاسی و الگوی ریزش موی افراد، جنس و حالت موهای او و سن و سال فرد ساخته شده و سپس با استفاده از چسب‌های مخصوص به صورت دانه دانه بر روی قسمت‌های خالی شده سر قرار می‌گیرند.

این راهکار به صورت موقتی می‌تواند قسمت‌های خالی شده سر را بپوشاند؛ اما اگر دوست دارید که برای همیشه موهایی پرپشت داشته باشید باید به صورت مرتب آن را ترمیم کنید یا به سراغ روش‌هایی با نتایج دائمی بروید.

pouyaadmin

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0