نمایش 1–8 از 107 نتیجه

نمایش 9 24 36

کرم ویتامین c سی و روشن کننده پوست فوراور بلوم (Forever Bloom)

2,989,000 تومانعدد
مرطوب کننده پوست ، آبرسان و احیاء سلول های پوستی، آنتی اکسیدانی قوی، تحریک کننده تولید کلاژن ، روشن کننده و شفاف کننده رنگ پوست ، ضد التهاب …
فروخته شده:126
باقی مانده:74

ماسک صورت (ماسک زغال) ، لایه بردار و و ضد آکنه رودیوم

قیمت اصلی 3,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,299,000 تومان است.عدد
پاکسازی ، لایه برداری ، مرطوب کننده ، ضد آکنه ، ضد باکتری ، بستن منافذ باز پوست و مبارزه با رادیکال های آزاد پوست ( سرشار از ویتامین E )
فروخته شده:118
باقی مانده:82

کرم ضد چروک و جوانساز فوراوربلوم (AminoPeptide)

4,849,000 تومانعدد
کرم ضد چروک و جوان ساز فوراوربلوم یک راهکار نوآورانه برای کاهش چین و چروک پوست با بهره‌گیری از آخرین پیشرفت‌های علمی است. فرمولاسیون منحصر به فرد آن شامل چهار اسید آمینه پیشرفته و نوپپتید‌های گیاهی است که با کاهش خطوط عبارتی و چروک‌ها، به خصوص در مناطق پیشانی و دوردهان، به پوست شما جوانی و شادابی بخشیده و جذابیت آن را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، عصارهٔ هسته جو باعث بهبود فوری در ظاهر پوست و افزایش جمیدگی آن می‌شود. کرم ضد چروک و جوان ساز فوراوربلوم با استفاده مداوم دو بار در روز، نتایج قابل توجهی را به همراه دارد و پوست شما را به صورتی نرم، جمیده و سالمتر نشان می‌دهد.
فروخته شده:111
باقی مانده:89

کرم دور چشم ضد چروک و جوان کننده فابریگاس

699,000 تومانعدد
کرم دور چشم ضد چروک و جوان کننده فابریگاس با جلوگیری از تخریب کلاژن و داشتن ترکیبات روشن کننده گیاهی موجب روشن شدن، شادابی و جوان‌تر شدن پوست ناحیه دور چشم می‌شود. علاوه بر آن این کرم حاوی ویتامین و ترکیبات مغذی مفیدی است که برای از بین بردن چروک‌های اطراف چشم بسیار موثر عمل می‌کند.
فروخته شده:116
باقی مانده:184

کرم شب ضد چروک فابریگاس مدل هیالورونیک اسید کد Q10 حجم 50 میلی لیتر

949,000 تومانعدد
محتویات : کوانزیم جوان کننده کیوتن ، کلاژن هیدرولیزشده ،هیالورونیک اسید ، عصاره برگ گوتو کولا ، عصاره برگ چای سبز ، عصاره گیاه هماملیس ویرجینیا (برطرف کننده چروک) و مجموعه اسید های آمینه این کرم با فرمولاسیون منحصر بفرد توسط بهترین لابراتوارهای اروپایی برای برند فابریگاس تهیه و تولید شده و با بهرگیری از بروزترین تکنولوژی در دسترس مصرف کنندگان عزیز قرار گرفته است .
فروخته شده:71
باقی مانده:129

کرم روز ضد چروک حاوی کیوتن و هیالورونیک اسید فابریگاس ضد آفتاب SPF30

949,000 تومانعدد
محتویات : کوانزیم جوان کننده کیوتن ، کلاژن هیدرولیزشده ،هیالورونیک اسید ، عصاره برگ گوتو کولا ، عصاره برگ چای سبز و یوی فیلتر SPF30 این کرم با فرمولاسیون منحصر بفرد توسط بهترین لابراتوارهای اروپایی برای برند فابریگاس تهیه و تولید شده و با بهرگیری از بروزترین تکنولوژی در دسترس مصرف کنندگان عزیز قرار گرفته است .
فروخته شده:88
باقی مانده:112

کرم دور چشم ضد پف و تیرگی فابریگاس ۱۵ میلی لیتر

قیمت اصلی 732,000 تومان بود.قیمت فعلی 599,000 تومان است.عدد
کرم دور چشم ضد پف و تیرگی فابریگاس به واسطه دارا بودن ترکیبات مغذی به خوبی دور چشم را تغذیه رسانی کرده و از چروک دور چشم و تیرگی جلوگیری می‌کند
فروخته شده:107
باقی مانده:193

سرم صورت روشن کننده و ترمیم کننده پوست ویتامین C

645,000 تومانعدد
محتویات : ویتامین سی(آسکوربیل فسفات) ، عصاره آلورا ، هیالورنیک اسید ، ویتامین E روشن کننده پوست صورت آبرسان برطرف کننده لک ، جای زخم و جوش افزایش حالت کشسانی پوست رفع آکنه بازسازی و احیای سلول های پوست از بین برنده چین و چروک
فروخته شده:71
باقی مانده:129