پروتز مو

هزینه ترمیم مو به روش های فیکس

با ثبت امتیاز خود برای این مطلب ما را در بهبود خدمات یاری فرمایید.( راهنما : ستاره راست پایین ترین امتیاز و ستاره چپ بالاترین امتیاز است )

آیا از روش های فیکس ترمیم مو و پروتز مو مطلع هستید؟ آیا می خواهید در رابطه با روش هایی که برای فیکس پروتز مو بر روی سر استفاده می شوند مطلع گردید؟ قیمت ترمیم مو های فیکس چقدر است؟  با ما در این نطلب از کلینیک ترمیم مو هیرمو همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا پاسخ پرسش های خود را دریابید.

برای ترمیم مو روش های بسیار زیادی وجود دارد که افرادی که به ترمیم مو نیاز دارند بر اساس میل و سلیقه خود یکی از این روش ها را انتخاب می کنند تا با ترمیم مو بتوانند زیبایی از دست رفته خود را بازگردانند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

یکی از روش هایی که برای ترمیم مو استفاده می شود، پروتز مو است که این روش مدت های زیادی است که مورد استفاده قرار می گیرد و همچنان نیز در کلینیک های زیبایی نظیر: کلینیک ترمیم و پروتز مو هیرمو برای متقاضیان انجام می شود.

ترمیم مو های فیکس چگونه است؟

در ترمیم مو به روش پروتز مو از تار موهای مصنوعی، موهای طبیعی و یا الیاف نانو استفاده می شود که این تار موهای طبیعی و یا مصنوعی به جای اینکه در پوست سر کاشته شوند، در داخل یک لایه مشبک قرار داده می شوند و سپس با استفاده از آن لایه مشبک بر روی سر قرار می گیرند.

در روش پروتز مو متقاضیان می توانند که رنگ مو، جنس مو و میزان کوتاهی و یا بلندی مو را خودشان تعیین کنند و بر اساس میل خود از این روش بهره مند گردند.

لازم به ذکر است که در پروتز مو از روش های مختلفی برای فیکس کردن پروتز مو بر روی سر استفاده می شود که در ادامه آن را شرح خواهیم داد.

انواع روش ترمیم مو های فیکس

از جمله روش هایی که برای فیکس پروتز مو بر روی سر استفاده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیکس کردن پروتز مو با روش چسبی یا تیپ

یکی از روشهای ترمیم مو های فیکس استفاده از چسب است که به آن تیپ نیز گفته می شود. در این روش از چسب های کراتینه گیاهی مخصوصی استفاده می شود که این چسب از کراتینه های گیاهی تهیه می شود.

برای استفاده از این روش باید چسب را بر روی قسمت های خالی سر بریزند و سپس پروتز مو را بر روی سر قرار دهند.

لازم به ذکر است که استفاده از چسب و یا تیپ برای اتصال پروتز مو بر روی سر کاملا بی ضرر است و هیچ گونه عارضه ای را ایجاد نمی کند و با تعریق پوست سر و یا برخورد آب به پروتز، خاصیت آن از دست نمی رود. در حقیقت چسب استفاده شده در این روش را فقط با استفاده از مایع مخصوصی می توان از سر جدا کرد.

بافت پروتز مو بر روی سر به صورت رشته ای

از دیگر روش هایی که برای فیکس پروتز مو بر روی سر استفاده می شود، روش بافت پروتز مو به صورت رشته ای است که در این روش باید تار موهای طبیعی و یا مصنوعی پروتز مو به موهای طبیعی شخص بافته شوند.

با این وجود در بخش های خالی سر که نیاز به ترمیم مو دارند تار موهای مصنوعی به موهای طبیعی بافته می شود و فضاهای خالی سر به این شکل پوشش داده می شود.

 

بافت پروتز مو بر روی سر به صورت شبکه ای

برای اتصال پروتز مو بر روی سر از روش بافت شبکه ای نیز می توان استفاده کرد که در این روش موهای موجود در پروتز مو به صورت محکم بافته می شوند و اتصال پروتز مو بر روی سر انجام می شود.

 

با استفاده از کلیپس و یا گیره مو

اتصال پروتز مو بر روی سر با استفاده از گیره و یا کلیپس نیز روش دیگری است که میتوان برای نصب پروتز مو بر روی سر از آن استفاده کرد اما لازم به ذکر است که این روش بیشتر برای خانم هایی مناسب است که موهای بلندی دارند.

در این روش از گیره ای مخصوص استفاده می شود که به صورت قفلی و یا شانه ای به موها متصل می گردند.

آقایانی که موهای بلندی داشته باشند نیز می توانند از این روش استفاده کنند و با استفاده از گیره پروتز مو را بر روی موهای خود نصب نمایند.

مزایا و معایب روش های فیکس ترمیم مو و پروتز مو

هر یک از روش های ذکر شده در بخش فوق که برای اتصال یا نصب پروتز مو بر روی سر استفاده می شوند دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند که معایب و مزایای آنها به شرح زیر است:

مزایا و معایب فیکس پروتز مو با چسب

  • عدم جدا شدن پروتز مو با تعریق بدن و یا آب
  • عدم ایجاد عارضه و مشکل برای پوست و بدن
  • امکان انجام دادن تمامی فعالیت های روزمره
  • ایجاد ظاهر طبیعی
  • امکان رفتن به استخر و سونا و جکوزی و یا انجام ورزش های مختلف
  • مانع از رسیدن هوا به پوست سر می شود
  • امکان ایجاد حساسیت پوستی در افرادی که پوست حساس دارند

مزایا و معایب فیکس پروتز مو با روش بافت

  • عدم استفاده از مواد اضافی برای اتصال پروتز مو به سر
  • عدم جلوگیری از رسیدن اکسیژن به پوست سر
  • زمان بر بودن اتصال پروتز مو به سر در این روش
  • کشیده شدن موها
  • امکان آسیب دیدن موهای طبیعی فرد
  • ایجاد مزاحمت در انجام فعالیت های روزمره

مزایا و معایب فیکس پروتز مو با کلیپس

  • امکان استفاده از پروتز موی بلند در این روش
  • عدم جلوگیری از اکسیژن رسانی به پوست سر
  • عدم آسیب دیدن موهای طبیعی سر
  • عدم استفاده از مواد اضافی و خارجی
  • عدم وجود عارضه برای بدن
  • نیاز به مراقبت و رسیدگی بیشتر به مو در این روش
  • ایجاد مزاحمت های اندک در زندگی روزمره
  • زمان بر بودن اتصال پروتز مو به روی سر

سخن پایانی در مورد قیمت ترمیم مو های فیکس

قیمت ترمیم مو های فیکس را در کلینیک تخصصی ترمیم و پروتز مو هیرمو برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم. در صورتی که قصد استفاده از پروتز مو برای ترمیم مو را دارید، توصیه می کنیم که برای انتخاب روش های اتصال پروتز مو بر روی سر با پزشک مشورت کنید و از بهترین روش در این زمینه استفاده کنید.

نیاز به راهنمایی دارید؟!

هم اکنون میتوانید از طریق ابزارک گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همیشه پاسخگوی شما خواهند بود. در غیر اینصورت کافیست فرم زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.

⭐صفحات ویژه پرتال هیرمو⭐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *