پروتز مو

پروتز مو چیست ؟ | بررسی تخصصی , انواع مزایا , معایب و هزینه

3/5 - (2 امتیاز) (راهنما : ستاره راست پایین ترین امتیاز و ستاره چپ بالاترین امتیاز است)

پروتز مو چیست ؟ امروز برای رفع مشکل طاسی سر می‌توان از روش‌هایی مثل کاشت مو و پروتز مو یا ترمیم مو استفاده کرد. هریک از این روش ‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد  که در ادامه این مطلب بیشتر به توضیح این موارد میپردازیم.

در سال‌های اخیر و به ‌لطف رشد سریعی که در حوزه تکنولوژی و پزشکی صورت گرفت، پروتزهای مو ارائه شده و توانسته مشکلات مربوط ‌به ریزش مو را تا حد زیادی برطرف سازد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی این روش و همچنین مزایا و معایب آن بپردازیم تا هنگام انتخاب روش درمانی خود دچار چالش نشوید. همچنین، اطلاعات بیشتری درباره هزینه انجام این درمان ارائه‌ کرده ‌ایم.

پروتز مو چیست ؟

یکی از بهترین روش‌هایی که امروز می‌توان از آن برای رفع مشکلات مربوط به طاسی سر یا کم پشتی موها و بهبود زیبایی چهره استفاده کرد، پروتزهای مو است. در این تکنیک دیگر نیازی نیست مثل انواع تکنیک ‌های کاشت، یک عمل طولانی انجام داد و تک ‌تک فولیکول ‌ها را از بانک مو جدا کرد.

در واقع در تکنیک ترمیم مو به ‌جای اینکه فولیکول‌ها در پوست سر قرار داده شود، از تار های طبیعی مو انسان کمک گرفته و آن‌ها را روی پروتز هایی یا جنس نانو قرار می‌دهند. این پروتز بسیار ظریف و همرنگ پوست سر بوده و هنگام چسبیدن روی پوست سر، زیبایی را به هیچ عنوان دچار مشکل نمی‌کند.

در این تکنیک برای اینکه ناحیه طاسی سر پوشانده شود، ابتدا پزشک ناحیه مورد نظر را به صورت دقیق انداره گیری کرده و با استفاده از پروتز مو و چسب ‌های گیاهی مخصوص بیولوژیکی آن را در ناحیه مورد نظر قرار می‌دهد. با این کار، بدون نیاز به عمل ‌های جراحی سنگین و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت، فرد می‌تواند به سرعت به یک ظاهر طبیعی و نتیجه نهایی دست پیدا کند.

این نکته را در نظر بگیرید که بیس پروتز با داشتن لایه توری مشبک (نانو)، امکان تبادل هوا و آب را برای پوست سر فراهم می‌کند تا مشکلی از این بابت نداشته باشید.

به این موضوع توجه کنید که پروتز مو با کلاه ‌گیس تفاوت های بسیار زیادی دارد. به ‌عنوان مثال، در پروتز مو مردانه یک ظاهر بسیار طبیعی برای فرد ایجاد شده و هیچ‌‌کس متوجه آن نخواهد شد. اما کلاه ‌گیس با توجه به ساختار و نحوه قرارگیری متفاوتی که دارد، ظاهر بسیار مصنوعی برای فرد رقم می‌زند و مشکلات بسیار زیادی با خود به همراه دارد.

پروتز مو چه مزایایی دارد؟

پروتزهای مو نسبت به سایر روش ‌های رفع طاسی سر از مزایای زیادی برخوردار است. در ادامه تمام مزایایی که می‌توان با خرید پروتز مو از آن بهره ‌مند شد را بیان کرده‌ایم:

هزینه بسیار کم‌تر نسبت به سایر روش‌ها در پروتز مو

یکی از مزیت‌های اصلی استفاده از این روش‌ نسبت به کاشت مو، هزینه آن است. هزینه پروتز مو نسبت به روش‌های کاشت آن بسیار پایین‌تر بوده و تقریبا همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

عدم نیاز به‌ داشتن شرایط خاص برای انجام پروتز مو

خیلی از اوقات روش ‌ها و تکنیک ‌های کاشت مو برای همه افراد جوابگو نیست. به ‌عنوان مثال، فرد ممکن است اصلا بانک موی مناسبی برای انجام این درمان نداشته باشد. این در‌حالی‌ است که برای استفاده از پروتز مو ، نیازی به این شرایط پیچیده نیست.

امکان تغییر رنگ موهای پروتز

فرد می‌تواند با استفاده از انواع پروتزهای مو به ‌راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن به ظاهر طبیعی دست یابد. همچنین، درصورت درخواست بیمار می‌تواند در هر زمان برای برداشتن و تعویض پروتزهای مو اقدام کند. این درحالی‌ است که در تکنیک ‌های کاشت فولیکول، چنین امکانی وجود ندارد.

در واقع درصورتی‌که بیمار بخواهد، می‎‌‌تواند به ‌راحتی برای برداشتن پروتزهای مو خود اقدام کرده و از نمونه‌ دیگری استفاده کند. این کار معمولا بعد از مدتی برای تغییر رنگ موها انجام می‌شود.

با این کار حتی این امکان فراهم می‌شود تا فرد بتواند حالت‌ موهای خود را تغییر دهد. با توجه به هزینه پایین این درمان، به ‌راحتی می‌توان از نمونه ‌های دیگر پروتز مو استفاده کرد.

عدم نیاز به انجام جراحی تهاجمی در پروتزهای مو

همان‌طور که خودتان هم می‌دانید، برای درمان طاسی سر به ‌روش کاشت مو، پزشک باید یک‌سری جراحی ‌های تهاجمی برای فرد انجام دهد. با توجه به ظرافت و دقتی که در این درمان‌ها نیاز است، معمولا مدت عمل جراحی نیز خیلی طولانی است.

همچنین، با توجه به ماهیت تهاجمی کاشت مو، فرد دوره نقاهت نسبتا طولانی خواهد داشت. علاوه ‌بر این، احتمال موفقیت چنین درمان‌هایی بسته به مراقبت بیمار می‌تواند تحت ‌تاثیر قرار بگیرد.

این درحالی‌ است که در پروتز‌های مو، دیگر چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت. در واقع نیازی به انجام جراحی ‌های طولانی و تهاجمی برای رفم طاسی سر نخواهد بود.

با توجه به همین موضوع، بعد از چسباندن پروتزهای مو به پوست سر، فرد دوره نقاهتی نخواهد داشت. همچنین، فرد می‌تواند در زمان خیلی کم (نهایتا یک جلسه دو ساعته) به ظاهر دلخواه خود دست یابد. این درحالی‎‌ است که در روش کاشت مو، فرد باید چندین ماه برای رسیدن به نتیجه مورد نظر صبر کند.

عدم ایجاد محدودیت برای بیمار

در روش‌هایی مثل کاشت مو، فرد تا مدت‌ها بعد از انجام درمان با یک‌سری محدودیت‌هایی روبه ‌رو می‌شود. به ‌عنوان مثال، تا چند هفته ممکن است نتواند به استخرهای شنا مراجعه کند.

حتی پوزیشن ‌خوابیدن بیمار پس از انجام کاشت مو با محدودیت روبه ‌رو خواهد شد. این در‌حالی است که در پروتزهای مو، بیمار دیگر با چنین محدودیت ‌هایی مواجه نشده و به ‌راحتی به زندگی عادی خود می‌پردازد.

هزینه پروتزهای مو چقدر است؟

قیمت پروتز مو بسته به عوامل مختلفی تعیین شده و برای هر فرد متفاوت است. به ‌عنوان مثال، وسعت ناحیه طاسی سر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه این درمان است.

هزینه دقیق را نمی‌توان مشخص کرد و هر روز ممکن است بسته به عواملی تغییر کند. همچنین فاکتور هایی نظیر ، نوع پروتز مو ، کیفیت ساخت پروتز مو ، تراکم پروتز مو و … میتواند روی هزینه نهایی تاثیرگذار باشد. از این رو میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق انجام خدمات ترمیم مو، به وب‌سایت کلینیک تخصصی هیرمو مراجعه کنید.

برای راحتی شما کاربران گرامی , قیمت ثابتی برای انواع پروتز مو تعیین کردیم تا بتوانید پیش از دریافت خدمات ترمیم مو , به راحتی تمام جوانب را بسنجید و با دیدی بازتر اقدام به دریافت خدمات کنید . همین حالا میتوانید با مراجعه به فروشگاه هبرمو یا مراجعه به مطلب “قیمت پروتز مو . از هزینه نهایی این تکنیک مطلع شوید .

برای خرید پروتزهای مو به کجا مراجعه کنیم؟

برای اینکه یک پروتز مو با کیفیت بالا برای شما انجام شود، باید به یک کلینیک تخصصی مراجعه کنید. هیرمو یک کلینیک تخصصی ترمیم مو است که سال‌هاست در این حوزه فعالیت داشته و توانسته سابقه خوبی از خود به ‌جا بگذارد.

این کلینیک علاوه ‌بر ارائه بهترین درمان موثر برای رفع طاسی سر، امکان خرید انواع پروتزهای مو را برای شما فراهم کرده تا با کم‌ترین هزینه بتوانید به بهترین نتیجه ‌ها دست پیدا کنید. همچنین، تمامی محصولات این کلینیک وارداتی بوده و از کیفیت درجه ‌یک برخوردار است.

جمع‌بندی

پروتز مو با توجه به مزایای زیادی که نسبت به انواع روش‌های کاشت فولیکول دارد، در این سال‌ها توانسته محبوبیت زیادی بین بیماران و حتی پزشکان به‌دست آورد.

همان‌طور که اشاره شد، برای اینکه بتوانید به نتیجه دلخواه و با دوام زیاد دست یابید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی هیرمو، با کم‌ترین هزینه این کار را انجام دهید.

با ثبت امتیاز خود , ما را در بهبود خدمات و محصولات یاری فرمایید

3/5 - (2 امتیاز) (راهنما : ستاره راست پایین ترین امتیاز و ستاره چپ بالاترین امتیاز است)

⭐صفحات ویژه پرتال هیرمو⭐

در وبلاگ هیرمو بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *