پروتز مو

قیمت ترمیم مو یا پروتز مو به چه عواملی بستگی دارد؟

با ثبت امتیاز خود برای این مطلب ما را در بهبود خدمات یاری فرمایید.( راهنما : ستاره راست پایین ترین امتیاز و ستاره چپ بالاترین امتیاز است )

حس و حال بد ریزش مو هر کسی را وادار به انجام پروتز مو یا ترمیم مو می کند و با وجود جلسات مکرر و طاقت فرسای کاشت مو اما باز زیبایی و طبیعی بودن ترمیم مو را به همراه ندارد از این رو میخواهیم در این مطلب در مورد قیمت ترمیم مو مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهیم

پروتز مو یا ترمیم مو در کلینیک ترمیم مو هیرمو از بهترین روش ترمیم مو استفاده می شود که در یک روز به پایان می رسد جایگزین عالی برای جبران موهای ریخته شده فرد می باشد.

پروتز مو یا ترمیم مو به اندازه سایز موی ریخته شده یا ناحیه طاس بر روی سر فرد، از طریق موهای طبیعی و یا مصنوعی بر سطح شبه پوست سر همانند سازی می شود.

این عملیات ساخت در لابراتورهای پزشکی انجام می شود و قرارگیری آن بر روی سر در کلینیک ترمیم مو هیرمو توسط متخصصان ترمیم مو خواهد بود.

فیکس کردن پروتز مو یا ترمیم مو به وسیله چسب و مواد کراتینه است و ظاهری کاملا طبیعی و شیک را برای شخص می سازد.

مزایای پروتز مو یا ترمیم مو

پروتز مو یا ترمیم مو که به عنوان بهترین روش درمان موهای ریخته شده در سرتاسر دنیا معرفی شده است، یک روش بدون عوارض جانبی و خطرات جانی می باشد.

مواد بکار گرفته شده در پروتز مو که از نانوتکنولوژی استفاده کرده اند، هیچگونه عوارضی مانند عفونت و قارچ در زیر پوست سر ایجاد نمی شود و همچنین عمر ترمیم مو معقول می باشد.

عدم محدودیت سنی برای زن و مرد، قابلیت تغییر مدل مو به هر شکلی، عدم نیاز به مراقبت های خاص پس از انجام پروتز مو یا ترمیم مو، انجام فعالیت های هر روزه مانند ورزش و استخر از دیگر مزایای انجام پروتز مو یا ترمیم مو است.

ترمیم مو به روش پروتز مو برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این روش برای ترمیم کردن موهای از دست رفته برای تمامی اشخاصی که دارای شرایط ذکر شده در قسمت زیر باشند، مناسب واقع می گردد:

  • تمامی افرادی که موهای خود را از دست داده اند
  • اشخاصی که به دنبال روش های کم تهاجمی و بدون تهاجم برای ترمیم موهای خود هستند
  • اشخاصی که تمایل به استفاده از بانک مو برای ترمیم مو ندارند
  • افرادی که ترجیح می دهند تا از روش های غیر دائمی برای ترمیم مو استفاده کنند
  • افرادی که شرایط جسمی انها برای کاشت مو مناسب نیست
  • اشخاصی که بانک موی مناسب برای کاشت مو ندارند
  • و…

قیمت ترمیم مو یا پروتز مو چقدر است؟

یکی از معدود سوالاتی که به محض ورود به کلینیک ترمیم مو هیرمو از پرسنل پرسیده می شود این است که قیمت ترمیم مو چقدر است؟

بایستی گفت که هزینه و قیمت ترمیم مو یا پروتز مو به عواملی مختلفی بستگی دارد و همیشه قیمت ثابتی برای همه افراد نمی توان گفت.

جنس مواد استفاده شده در پروتز مو یا ترمیم، کوتاه و یا بلند بودن موهای پروتزی، میزان تراکم موی استفاده شده، رنگ مو، چسب نصب پروتز مو، شرایط بیماری و دیگر عوامل تاثیر بسزایی در تخمین هزینه یا قیمت ترمیم مو یا پروتز مو دارد.

در صورتی که خانم هستید باید این را بدانید که احتمال اینکه هزینه انواع پروتز مو برای شما بیشتر باشد، خواهد بود.

طاسی منطقه ای با طاسی تمام سر بدون شک اختلاف قیمت زیادی دارد.

نگران هزینه تعویض چسب پروتز مو یا ترمیم مو در موسسه ترمیم موی ایندرا نباشید زیرا طبق تعرفه و قیمت مناسب انجام می شود.

بسیاری از پروتزهای مو و ترمیم مو قابل بازسازی هستند از این رو مقرون به صرفه برای شخص است.

همیشه هزینه قطعی و نهایی بعد از معاینه توسط متخصص ترمیم مو در ایندرا اعلام می شود.

آیا بیمه درمانی هزینه ترمیم مو و پروتز مو را پرداخت میکند؟

بسیاری از اشخاص که تحت پوشش بیمه درمانی هستند و بیشتر امور درمانی خود را با کمک بیمه انجام می دهند، با این پرسش مواجه اند. در پاسخ به این سوال باید به شما عزیزان بگوییم که متاسفانه هزینه مربوط به ترمیم مو و پروتز مو را نمی توان توسط بیمه درمانی پرداخت کرد.

زیرا هیچ یک از شرکت های بیمه تکمیلی هزینه مربوط به امور زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند. با این وجود برای ترمیم کردن موها باید تمامی هزینه را به شکل آزاد پرداخت کرد.

کارت تخفیف برای ترمیم مو قابل استفاده است؟

از روش های دیگری که برای پرداخت هزینه های مختلف و دریافت تخفیف می توان از آن استفاده کرد، کارت تخفیف است. کارت تخفیف یک روش جدید است که با کمک آن می توان در اموری که توسط شرکت ارائه دهنده کارت تخفیف ارائه می شود، تخفیف دریافت کرد.

اما تا کنون هیچ یک از شرکت های کارت تخفیف امور پروتز مو و ترمیم مو را پوشش نداده اند و امور دیگری مانند: خدمات دندانپزشکی، تفریحی، رفاهی و …. را پوشش داده اند.

با این وجود اگر باز هم تمایل دارید که از این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید از کلینیک ترمیم موی مورد نظر در این رابطه سوال بپرسید و یا عبارت کارت تخفیف را در موتور جست و جوی گوگل سرچ کنید.

آیا هزینه ترمیم مو و پروتز مو در سال های بعدی افزایش پیدا می کند؟

افزایش یافتن قیمت ها در سال های مختلف مساله بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شوید.

زیرا در کشور ایران هر ساله بر اثر وجود تورم در جامعه، قیمت هایی که مربوط به امور مختلف هستند، افزایش پیدا می کنند و ترمیم مو و پروتز مو نیز از این مساله مستثنی نیست.

با این وجود اگر میخواهید که از افزایش قیمت پروتز مو در امان باشید، سعی کنید که هر چه زودتر برای انجام این کار اقدام کنید تا هزینه کمتری را برای پروتز مو صرف نمایید.

در رابطه با افزایش قیمت پروتز مو و ترمیم مو باید این نکته را نیز یادآور شویم که نه تنها قیمت ها به صورت سالانه افزایش پیدا می کنند، بلکه ممکن است چندین بار در طول یک سال افزایش قیمت در این زمینه داشته باشیم.

چگونه می توان هزینه ترمیم مو به روش پروتز مو را کاهش داد؟

از آنجایی که کاهش دادن هزینه های درمانی مساله مهمی برای همه افراد است، این پرسش توسط بسیاری از مردم مطرح می شود. در راستای این سوال باید بگوییم که برای کاهش دادن هزینه های پروتز مو، می توان عوامل موثر در هزینه ترمیم مو را در نظر گرفت و با کمک انها هزینه را کاهش داد.

به عنوان مثال: می توانید برای کاهش دادن هزینه ترمیم مو به کلینیک هایی مراجعه کنید که هزینه کمتری دریافت می کنند و یا از موادی استفاده کنید که کیفیت پایین تری دارند.

همچنین می توان از پروتز های با تراکم کمتر استفاده کرد و یا پروتز موی کوتاه را انتخاب کرد.

اما پرسشی که در این خصوص ایجاد می شود، این است که آیا کاهش هزینه ها به این شکل گزینه مناسبی است؟ در این رابطه باید گفت که کاهش دادن هزینه ها به این شکل توصیه نمی شود و اصلا روش خوبی نیست زیرا در این صورت کیفیت کار شما بسیار پایین می آید و هزینه ای که برای این کار صرف کرده اید، به هدر می رود.

در نتیجه سعی کنید که برای کاهش دادن هزینه های پروتز مو از انجام دادن این امور بپرهیزید و زودتر برای این کار اقدام کنید که هزینه انجام این کار افزایش پیدا نکند.

آیا هزینه پروتز مو را می توان اقساطی پرداخت کرد؟

امروزه بسیاری از مراکز ترمیم مو، هزینه مربوط به کاشت مو را به شکل اقساطی از بیمار دریافت می کنند زیرا کاشت مو یک روش زمان بر است و دریافت نتایج آن طول می کشد که در این صورت می توان هزینه را به شکل اقساطی دریافت کرد.

اما از آنجایی که پروتز مو معمولا یک روزه انجام می شود و نتیجه آن به شکل آنی است نمی توان هزینه آن را اقساطی پرداخت کرد. با این وجود این موضوع بستگی به کلینیک ها و مراکز موی مختلف بستگی دارد که می توانید در این رابطه تحقیق کنید و از کلینیک ها پرس و سوال کنید.

آیا هزینه پروتز مو از کاشت مو بیشتر است؟

در رابطه با این مساله باید خدمت شما عزیزان گفت که خوشبختانه هزینه پروتز مو در مقایسه با کاشت مو بسیار کمتر است و افرادی که از نظر مالی توان استفاده از روش پروتز مو را ندارند، می توانند از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند.

سخن پایانی

قیمت ترمیم مو یا پروتز مو را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم تا اطلاعات خوبی به دست اورید و با آگاهی بیشتر بتوانید برای ترمیم موهای خود اقدام کنید. در صورت نیاز به هر یک از روش های ترمیم مو، بهترین مرکز برای شما در شیراز کلینیک ترمیم مو هیرمو میباشد.

اطلاعات تماس و آدرس این مرکز در وب سایت درج شده است که می توانید با استفاده از انها با مشاوران کلینیک ترمیم مو هیرمو در تماس باشید.

نیاز به راهنمایی دارید؟!

هم اکنون میتوانید از طریق ابزارک گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همیشه پاسخگوی شما خواهند بود. در غیر اینصورت کافیست فرم زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.

⭐صفحات ویژه پرتال هیرمو⭐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *