پروتز مو

معرفی انواع پروتز مو و بهترین روش پروتز مو

معرفی انواع پروتز مو
5/5 - (2 امتیاز) (راهنما : ستاره راست پایین ترین امتیاز و ستاره چپ بالاترین امتیاز است)
انواع پروتز مو و بهترین روش پروتز مو چیست؟ آیا می خواهید از پروتز مو برای ترمیم موهای خود استفاده کنید؟ نحوه انجام پروتز مو به چه شکل است؟ در ادامه با این مطلب در کلینیک ترمیم و پروتز مو هیرمو همراه باشید. امروزه روش های متفاوتی برای ترمیم موهای از دست رفته ایجاد شده اند که هر کدام از روش ها مزایا و معایب مختص به خود را دارند و بر اساس شرایط افراد مختلف می توان یکی از آنها را برای ترمیم مو انتخاب کرد. یکی از این روش های نوین پروتز مو است که این روش در مقایسه با روش های دیگر ، بسیار مناسب تر است و طرفداران بیشتری دارد. پروتز مو یعنی بازگرداندن موهای از دست رفته فرد با استفاده از روش های نوین و کم هزینه تر از کاشت مو می باشد و پروتز مو بعنوان یک راه حل موقت که مناسب برای افرادی است که دچار طاسی و یا بیماری خاص مو شده اند که از این رو میخواهیم درباره انواع مدل های پروتز مو در این مطلب توضیح دهیم. در این روش که بسیار کم هزینه تر از کاشت مو می باشد به جای کاشت مستقیم در پوست سر، از کاشت موی طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود و موها در پروتزهایی با جنس نانو که بصورت مشبک و ظریف ساخته شده اند، به وسیله چسب های کراتینه گیاهی بر روی پوست سر قرار می گیرد. کلینیک ترمیم و پروتز مو هیرمو با ارائه ترمیم مو که مدت ماندگاری 2 سال را دارد توانسته است نظر مثبت مشتریان خود را به طور چشمگیری جلب کند.

انواع پروتز مو کدام است؟

1: پروتز مو دور پوست

در مدل پروتز مو موهایی که حاشبه بیرونی آن از یک لایه نازک پلاستیک پوست مانند می باشد و چسب مخصوص ترمیم مو روی این قسمت قرار می گیرد. از ویژگی ها و معایب این نوع می توان به موارد زیر اشاره کرد که به نوعی خود جز تفاوت پروتز مو با کاشت مو هم محسوب می شود.
  • دوام و مقاومت بیشتر نصب پروتز مو دور پوست نسبت به پروتزهای موی جلوتور
  • تمیز کردن راحت تر نسبت به دیگر انواع پروتز مو دیگر
  • راحت تر انجام چسب زدن و کندن پروتز مو دور سر نسبت به پروتز جلوتر
  • متاسفانه پروتز دور پوست محدودیت مدل را دارد و مناسب برای مدل موهایی است که به سمت پایین شانه می شود.

2: پروتز مو جلو تور

طبق نظریات در مورد پروتز مو در مدل پروتز جلو تور خط رویش طبیعی مو وجود دارد و قابلیت شناسایی آن بسیار سخت می باشد و این نوع از پروتز در مقایسه با دیگر پروتزها از ماندگاری بیشتری برخودار است.

3: پروتز مو تمام سیلیکونی 

انتخاب دقیق پروتز مو از نکاتی هست که باید حتما به آن توجه شود و پروتز مو کامل یکی از انواع پروتز مو  می باشد که بسیار مورد انتخاب افراد است. در این مدل فرد تمام موهای خود را از دست داده و به شدت ریزش پیدا کرده است و زمانی که افراد به چنین مشکلاتی بر می خورند از همین روش استفاده می کنند همچنین پروتز مو کامل به صورت کامل بر روی سر قرار می گیرد و آن را پوشش می دهد.

4: انواع پروتز مو پزشکی

افرادی که دچار بیماری پوستی شده اند از این مدل از پروتز استفاده می کنند و فردی که دچار این بیماری شده است بایستی به تمام افراد متخصص و کلینیک ها مراجعه کند تا بهترین پروتز را برای خود انتخاب کند و همچنین قبل از آن در رابطه با تفاوت های پروتز مو با کلاه گیس اطلاعات تکمیلی کسب کند.

5: پروتز مو تمام تور

در این مدل به طور کامل از تور ساخته می شود و در دو نوع French Lace و Swiss Lace در کلینیک ترمیم مو هیرمو  وجود دارد.  

بهترین روش انواع پروتز مو کدام است؟

شاید اگر بخواهیم بهترین روش ترمیم مو را از میان انواع پروتز مو انتخاب کنیم تنها به ترمیم مو hrt اشاره کنیم. به عبارت دیگر باید گفت که ترمیم مو به روش HRT در واقع در گروه روش های کاشت مو قرار داده می شود اما از آنجایی که شرایط این روش شباهت زیادی به پروتز مو دارد، آن را در گروه پروتزهای مویی نیز در نظر می گیرند. در ترمیم مو hrt که در کلینیک ترمیم مو هیرمو هم انجام می شود بدون نیاز به جراحی، بخیه، درد و خونریزی و تنها در یک جلسه فرد به زیبایی مورد نظر خودش می رسد و این مدل بهترین حالت و چهره را برای فرد به ارمغان می آورد. با ترمیم مو بدون چسب ترس به حمام رفتن، استخر و سونا رفتن را نیز نخواهید داشت. حتی می توانید از ژل، تافت، سشوار و … نیز استفاده کنید. ترمیم مو به روش HRT ظاهر بسیار طبیعی تر و شرایط بسیار مناسب تری را در مقایسه با انواع پروتز مو برای افراد به وجود می آورد و به کار بردن آن هیچ گونه محدودیت جنسی و یا سنی به همراه ندارد. از این جهت پزشکان برای کسانی که قصد استفاده از روش پروتز مو را دارند، ترمیم مو به روش HRT را تجویز می کنند. هزینه ترمیم مو hrt نیز در کلینیک ترمیم مو هیرمو بر طبق مقدار ریزش موی فرد ، اندازه سایز تار موهای فرد ، رنگ موهای انتخابی ، مدل موی انتخابی و … محاسبه میشود و در جلسه مشاوره به اطلاع زیباجو رسانده میشود.

ترمیم موی HRT برای چه کسانی مناسب است؟

ترمیم مو به روش HRT در مقایسه با پروتز مو برای کسانی مناسب است که شرایط زیر را داشته باشند:
  • کسانی که قصد ترمیم موی دائمی داشته باشند
  • کسانی که بخواهند ظاهر طبیعی تری داشته باشند
  • افرادی که به روش های کوتاه مدت علاقه چندانی ندارند
  • افرادی که به دنبال استفاده از بانک مو نباشند
  • کسانی که بانک موی مناسب برای کاشت مو نداشته باشند
  • بانوان و آقایان بدون هیچ محدودیت سنی
  • و…

مقایسه ترمیم موی HRT و پروتز مو

ترمیم مو به روش HRT شباهت زیادی به پروتز مو دارد اما با این وجود تفاوت هایی نیز میان آنها وجود خواهد داشت که این تفاوت ها باعث شده اند تا این دو روش از هم مجزا شوند:

نحوه اتصال بر روی سر

پروتز مو با استفاده از روش های مختلف یعنی گیره، چسب و … بر روی سر قرار می گیرد در حالی که برای ترمیم مو به روش HRT تار موها در داخل پوست سر کاشته می شوند.

جنس تار موها

در روش HRT از تار موهای طبیعی به منظور ترمیم مو استفاده می شود در حالی که برای پروتز مو ممکن است که از تار موهای مصنوعی استفاده شود.

میزان ماندگاری

میزان ماندگاری و دوام ترمیم موی HRT در مقایسه با پروتز مو بسیار بیشتر است و کسی که از آن استفاده می نماید تا مدت های بسیار زیاد می تواند از نتایج آن بهره مند گردد در حالی که پروتز مو یک روش موقتی است و پس از مدت مشخصی به ترمیم مجدد نیاز پیدا می کند.

هزینه

ترمیم موی HRT و پروتز مو در هزینه نیز با هم متفاوت هستند و قیمت روش HRT در مقایسه با پروتز مو بسیار بیشتر است. با این وجود کسانی که قصد استفاده از این روش را دارند باید به هزینه آن توجه داشته باشند.

میزان زیبایی و طبیعی بودن

کسانی که از روش های مختلف پروتز مو استفاده می کنند باید آگاه باشند که حتی بهترین روش پروتز مو در مقایسه با ترمیم موی HRT از زیبایی و جلوه طبیعی کمتری در مقایسه با روش HRT برخوردار است.

مزایای پروتز مو

پروتز مو با  صورت کلی دارای مزیت هایی به شرح زیر است:
  • دارا بودن هزینه مناسب و مقرون به صرفه
  • عدم نیاز به جراحی
  • عدم وجود دوران نقاهت
  • کمک به افزایش زیبایی افراد
  • بالا بردن اعتماد به نفس در افراد
  • امکان برگشت پذیری در این روش
  • امکان استفاده بلند مدت
  • امکان رنگ کردن پروتز مو و استفاده کردن از ژل و سشوار
  • امکان رفتن به استخر و سونا و جکوزی
  • قابلیت انتخاب کردن میزان تراکم مو در افراد مختلف

نکات مهم در خصوص استفاده از انواع پروتز مو

در صورتی که قصد دارید از پروتز مو جلو تور برای ترمیم موهای از دست رفته استفاده کنید، باید به این نکات توجه نمایید: در  صورت بروز حساسیت به پروتز مو باید از انجام آن به شدت خودداری کنید. البته لازم به ذکر است که این اتفاق به صورت بسیار نادر ممکن است که رخ دهد زیرا مواد پروتز مو به صورت غیر حساسیت زا و نانو هستند. اگر از پروتز موی خود رضایت کافی نداشتید می توانید آن را کاملا بردارید و یا با مشورت پزشک، تغییراتی در آن ایجاد کنید. برای انتخاب روش اتصال پروتز مو به روی سر خود از پزشک مشورت دریافت کنید.

پروتز مو برای چه افرادی مناسب است؟

به صورت کلی انواع روش های پروتز موی بلند برای اشخاصی به شرح زیر مناسب است: اشخاصی که تمایل به ایجاد جراحت بر روی سر خود ندارند و نمی خواهند کاشت مو انجام دهند. اشخاصی که مایل نیستند برای ترمیم موهای از دست رفته خود درد و خونریزی تحمل کنند. اشخاصی که نمی خواهند هیچ گونه خط اسکاری بر روی سر آنها باقی بماند. افرادی که نمی خواهند از بانک موی آنها استفاده شود. افرادی که به دنبال روش های ارزان قیمت تر برای ترمیم موهای خود هستند. افرادی که می خواهند نتیجه حاصل از ترمیم مو را به صورت آنی و در همان لحظه دریافت کنند و تمایل ندارند مدت زمان زیادی برای دریافت نتیجه حاصل از ترمیم مو منتظر بمانند.

هزینه پروتز آن چه قدر است؟

هزینه استفاده از بهترین روش پروتز مو که همان روش HRT است در مراکز مختلف و کلینیک های متفاوت با هم تفاوت دارند و نمی توان هزینه دقیق آن را مشخص کرد. اما اگر قصد دارید که پروتز مو با استفاده از روش HRT را در کلینیک ترمیم مو هیرمو انجام دهید، میتوانید با تلفن های تماس این مجموعه تماس حاصل فرمایید و از هزینه پروتز مو در این کلینیک مطلع شوید.

سخن پایانی

در انتهای مطلبی که در خصوص انواع پروتز مو تمام تور و بهترین روش پروتز مو برای شما عزیزان شرح دادیم، می خواهیم به این مطلب اشاره کنیم که اگر قصد دارید با استفاده از روش پروتز مو به ترمیم موهای از دست رفته خود بپردازید، کلینیک تریمیم مو هیرمو مرکز بسیار مناسبی است و همکاران ما در این مجموعه می توانند به بهترین شکل ممکن این کارا برای شما عزیزان انجام دهند به گونه ای که نتیجه رضایت بخشی دریافت کنید و از نتایج حاصل لذت ببرید.   برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خرید پروتز مو (ترمیم موی آقایان و ترمیم موی خانم ها) می توانید با پرسنل مجرب کلینیک ترمیم مو هیرمو  ارتباط برقرار کرده تا مشاورین ما بتوانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

نیاز به راهنمایی دارید؟!

هم اکنون میتوانید از طریق ابزارک گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همیشه پاسخگوی شما خواهند بود. در غیر اینصورت کافیست فرم زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.

مثال: 09123456789
اختیاری

⭐صفحات ویژه پرتال هیرمو⭐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *