پروتز مو

قیمت پروتز مو مردانه و خدمات ترمیم مو در سال 1402

3.7/5 - (20 امتیاز) (راهنما : ستاره راست پایین ترین امتیاز و ستاره چپ بالاترین امتیاز است)

قیمت پروتز مو مردانه و سرویس پروتز در سال 1402 چقدر می‌باشد؟

اگر به دنبال خرید پروتز مو هستید، مطمئنا یکی از درگیری‌های ذهنی شما، هزینه پروتز مو است. به صورت کلی، پروتز مو یک روش ترمیم مو است که هزینه‌ای به مراتب کمتر از کاشت مو دارد و می‌تواند نتایجی فوق‌العاده به شما ارائه دهد، اما تا چه میزان تفاوت بین هزینه انواع روش های ترمیم مو وجود دارد؟ آیا راه‌حل بهتری مانند کلاه‌گیس وجود دارد؟ در پایان کدام گزینه را انتخاب کنیم؟

پروتز مو و مزایای آن چیست؟

پروتز مو یک روش ساده ترمیم مو است. از طریق این روش، نقاط طاس سر شما توسط یک لایه موی طبیعی پوشانده خواهد شد. این موی طبیعی توسط یک چسب پروتز مو ارگانیک به سر شما متصل می‌شود و نیاز نیست که نگران جا‌به‌جا شدن آن باشید. از مزایای پروتز مو می‌توان به راحتی در استفاده و همچنین دوام مناسب آن اشاره کرد. اگر خوب از پروتز مو مراقبت کنید از چند ماه تا چند سال دوام خواهد داشت. تنوع خاصی هم میان پروتزها وجود دارد و می‌توانید هر شکلی را انتخاب کنید. نیاز به بانک موی قوی هم ندارید و عمل جراحی مانند کاشت مو را تجربه نخواهید کرد. در پایان هزینه پروتز مو، به مراتب از هزینه کاشت مو کمتر است.

هزینه پروتز مو چقدر است؟

قیمت های پروتز مو گسترده است و می‌توان پروتز مناسب با قیمت‌های متفاوت پیدا کرد. همه چیز به کیفیت پروتز مورد نظر، دانسیته موها و خدماتی که دریافت می‌کنید؛ بستگی خواهد داشت. جنس پروتزها متفاوت است و باید با مشاوره درست، یک جنس مناسب برای شخص شما؛ با در نظر گرفتن جنس پوست سر و همچنین شرایط محل زندگیتان انتخاب شود. انواع مختلفی از پروتزهای نانویی، پروتزهای توری و سیلیکونی و پروتزهایی که تناسب خوبی با خط رویش مو دارند در بازار وجود دارد؛ هر کدام برای یک سر مناسب است.

با توجه به مطالب ذکر شده برای تعیین قیمت دقیق نیاز به مشاوره حضوری یا آنلاین می‌باشد اما جهت استعلام بازه قیمت پروتز مو می‌توانید با شماره پشتیانی ویژه 09170805588 تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید .

ولی به صورت کلی خدمات ترمیم مو و پروتز مو به سه دسته کلی (پروتز های سری A+ – پروتز های سری VIP و پروتز های سری SUPER VIP) تقسیم میشوند که در جدول زیرمیتوانید قیمت های تثبیت شده پروتز ها را در سال 1402 مشاهده کنید.

پروتز های سری A+
اقتصادی
تومان 3.600 موجود در انواع مدل ها
+ اقلام همراه به عنوان هدیه
1: یک بسته چسب سوپر تیپ
2: یک عدد چسب مایع
3:یک عدد ریموور 120 میل
4: یک عدد شانه حالت دهی
پروتز های سری VIP
پرطرفدار
تومان 6.600 موجود در انواع مدل ها
+ اقلام همراه به عنوان هدیه
1: یک بسته چسب الترا هولد
2: یک عدد چسب مایع
3:یک عدد ریموور 180 میل
4: یک عدد شانه حالت دهی
پروتز های سری SUPER VIP
ویژه
تومان 9.600 موجود در انواع مدل ها
+ اقلام همراه به عنوان هدیه
1: یک بسته چسب الترا هولد
2: یک عدد چسب مایع الترا هولد
3:یک عدد ریموور 180 میل
4: یک عدد شانه حالت دهی

همین حالا میتوانید با مراجعه به فروشگاه هیرمو علاوه بر مشاهده و مقایسه انواع پروتز مو , از قیمت های به روز اطلاع پیدا کنید و نسبت به ثبت سفارش و دریافت خدمات اقدام کنید.

 

قیمت کاشت مو چقدر است؟

هزینه کاشت مو با هزینه پروتز مو تفاوت بسیاری دارد. دو نکته را باید در نظر بگیرید. اول اینکه کاشت مو طبیعی در مجموع گران‌تر خواهد بود. دو اینکه روش‌های مختلفی برای کاشت وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوت خود را دارند.

هر چقدر که دقت عمل جراحی بالاتر برود و روش مدرن‌تر شود، قیمت تمام شده هم بالاتر خواهد رفت. همچنین قیمت تعداد گرافت مو کاشته شده نیز در قیمت نهایی تاثیر گذار است.

نمی‌توان به صورت قطعی، یک قیمت را به عنوان قیمت کاشت مو مشخص کرد. اما ممکن است برای یک عمل جراحی حدود 10 میلیون خرج کنید و ممکن است این رقم تا 30 میلیون تومان هم برسد. اگر قصد داشته باشید که بیرون از کشور کاشت مو داشته باشید، حداکثر تا ۲۵ هزار دلار باید برای یک روند کاشت مو هزینه کنید.

اگر میخواهید مقایسه دقیق تری در رابطه با کاشت مو و تکنیک پروتز مو داشته باشید کافیست کلیک کنید.

بهترین مرکز برای ترمیم مو با پروتز مو در ایران 

کلینیک تخصصی ترمیم و پروتز مو هیرمو یکی از بهترین کلینیک های مربوط به ترمیم مو و کاشت مو در ایران است که اگر برای ترمیم مو در شیراز به این کلینیک مراجعه کنید، نتایج بسیار موفقیت آمیزی دریافت می کنید و از ارائه خدمات کاملا راضی خواهید بود.

در کلینیک هیرمو می توانید از تمامی روش های ترمیم مو استفاده کنید و انواع پروتز مو در اختیار شما قرار خواهد گرفت و برای انتخاب روش مناسب برای شما، این امکان وجود دارد که از متخصصان به صورت کاملا رایگان راهنمایی دریافت کنید.

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی بر آن داشتیم که در خصوص پروتز مو توضیحات کامل و مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم. امیدواریم که از مطالعه آن بهره برده باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج نموده باشید.

چنانچه به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص خرید پروتز مو نیاز دارید، سایر مقالاتی که در وب سایت کلینیک هیرمو برای شما عزیزان قرار داده شده است را نیز مطالعه کنید.

همچنین در این وب سایت می توانید مقالاتی در خصوص کاشت مو، کاشت ریش و سبیل، کاشت ابرو و اسکالپ سر و … نیز پیدا کنید.

چنانچه قصد دارید پروتز مو را به وسیله روش های مختلف پروتز مو انجام دهید نیز می توانید به مرکز پروتز مو هیرمو در شیراز مراجعه نمایید و از تخصص همکاران ما در این مجموعه بهره مند شوید.

با ثبت امتیاز خود , ما را در بهبود خدمات و محصولات یاری فرمایید

3.7/5 - (20 امتیاز) (راهنما : ستاره راست پایین ترین امتیاز و ستاره چپ بالاترین امتیاز است)

⭐صفحات ویژه پرتال هیرمو⭐

با ثبت امتیاز خود , ما را در بهبود خدمات و محصولات یاری فرمایید

3.7/5 - (20 امتیاز) (راهنما : ستاره راست پایین ترین امتیاز و ستاره چپ بالاترین امتیاز است)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *