پروتز مو

پروتز مو دائم | نتیجه‌ای طبیعی ، دائمی و رضایت بخش

5/5 - (2 امتیاز) (راهنما : ستاره راست پایین ترین امتیاز و ستاره چپ بالاترین امتیاز است)

ما در اینجا ابتدا به مفهوم و تفاوت ها پروتز مو طبیعی با دیگر روشها و بهترین روش آن میپدازیم، و ساختار آن و انواع پروتز مو، نکات مهم قبل و بعد از انجام کار همچنین مزایا و معایب بررسی می کنیم. در ادامه مراحل انجام کار یا نصب و چسب آن و طول عمر را توضیح میدهیم. و در آخر مهمترین بخش پروتز مو یعنی قیمت و هزینه آن شرح خواهیم داد. با کلینیک تخصصی ترمیم و پروتز مو هیرمو همراه باشید.

پروتز مو چیست؟

پروتز مو طبیعی یکی از روش های ترمیم مو است که در آن از موهای طبیعی به دست امده از انسان ها استفاده می شود. موهای طبیعی که برای این هدف مورد استفاده قرار می گیرند، از اشخاص دیگر خریداری می شوند و سپس در پروتزهای مویی قرار می گیرند. با اماده شدن پروتز مو نوبت به نصب آن بر روی سر می رسد که در این خصوص پزشک با استفاده از مواد مخصوصی پروتز را بر روی سر متقاضی نصب می کند.

پروتز موی مردانه

پروتز مو برای آقایان و بانوان قابل استفاده است که انواع مردانه آن معمولا از موهای ضخیم تری تشکیل می شود تا با موی طبیعی آقایان همخوانی داشته باشد. از طرف دیگر پروتز های موی مردانه با مدل و شکل مردانه ساخته می شود و موهایی که در آن به کار می رود، کوتاه تر هستند.

پروتز موی زنانه

با توجه به اینکه بانوان از موهای نازک تری برخوردار هستند، معمولا برای تولید پروتز موی زنانه از موهای نازک و ظریف استفاده می شود تا جلوه طبیعی ترمیم مو را حفظ کند.

پروتز موی زنانه با استفاده از مدل موی زنانه و با موهای بلند، کوتاه، رنگ شده و … ساخته می شود و هر کسی میتواند مطابق میل و سلیقه خود آنها را به کار ببرد.

تفاوت پروتز موی مردانه با زنانه

همانطور که در بخش فوق اشاره شد، اصلی ترین تفاوت پروتز مو طبیعی مردانه با زنانه در نوع و شکل آن است. زیرا پروتزهای زنانه در مقایسه با مردانه از موهای بلند تری برخوردار هستند و با مدل موی زنانه طراحی می شوند. از طرف دیگر  پروتزهای زنانه از نظر هزینه نیز با پروتزهای مردانه متفاوت هستند اما سایر مسائل در ترمیم مو برای بانوان و آقایان یکسان است.

پروتز مو دائم

پروتز مو طبیعی دائم عبارتی است که به وفور در گوگل از سوی متقاضیان جست و جو می شود اما باید بگوییم که پروتز مو دائم حقیقت ندارد زیرا این روش ترمیم مو را نمیتوان به صورت دائم استفاده کرد؛ اما میتوان با ترمیم پروتز مو مدت زمان استفاده از آن را افزایش داد.

به صورت کلی پروتز مو طبیعی باید هر 2 تا 5 ماه یک بار تعویض شود و به جای آن از پروتز موی جدید یا چسب پروتز جدید استفاده شود. با انجام این کار به صورت مرتب میتوان مدت زمان بسیار زیادی از پروتز مو استفاده کرد که عبارت ترمیم مو دائم نیز برای این مساله صادق است.

انواع پروتز مو

پروتز مو طبیعی دارای انواع مختلفی است و مهمترین انواع آن از قبیل زیر شناخته می شوند:

پروتز موی توری

پروتز مو توری یکی از بهترین انواع پروتز مو است که امکان جریان پیدا کردن هوا در زیر آن وجود دارد. این نوع پروتز ها از پلی استر یا نایلون ساخته می شوند و معمولا برای کسانی به کار می روند که در محیط های گرم زندگی می کنند یا فعالیت بدنی زیادی دارند. پروتز مو توری از دوام بالایی برخوردار است و به مراقبت خیلی زیادی نیاز نخواهد داشت.

پروتز موی دور پوست

پروتز مو دورپوست به گونه ای است که دور تا دور سر را پوشش می دهد و از دوام بالایی برخوردار است. این نوع پروتز ها به صورت ضد حساسیت و نانو هستند و شرایط بسیار مطلوبی را رقم می زنند. کسانی که از این نوع پروتز استفاده کنند قادرند که آن را حالت دهند و یا به رنگ کردن پروتز بپردازند.

پروتز موی جلو تور

پروتز مو جلو تور همان طور که از نام آن پیدا است دارای یک لایه توری در قسمت جلویی مو یعنی خط رویش مو هستند که این بخش باید به شکل دقیق بر روی سر فیکس شود تا جلوه طبیعی بر اساس آن ایجاد گردد. این نوع پروتز ها قیمت مناسبی دارند و بسیاری از بازیگران از این گزینه استفاده می کنند.

پروتز موی کامل

پروتز مو کامل از مواردی است که تمامی بخش های سر را تحت پوشش قرار می دهد و استفاده از آن برای کسانی مناسب است که همه موهای خود را از دست داده باشند و یا با ریزش موی شدید رو به رو باشند.

پروتز موی پزشکی

پروتز مو پزشکی که به آن پروتز مو طبی نیز گفته می شود از مواردی است که شرایط بسیار خوبی را ایجاد می کند زیرا در تولید این نوع پروتز میزان استفاده از مواد شیمیایی کاهش یافته است و به کار بردن آن برای کسانی که مبتلا به آلوپسی یا سرطان هستند بسیار مناسب است و باعث تحریک وضعیت پوستی انها نمی شود بلکه پوست سر را تسکین می دهد.

پروتز موی تمام تور

پروتز مو تمام تور به صورت کامل از تور تشکیل شده است و به همین دلیل تشخیص خط رویش مو در آن بسیار سخت است و جلوه طبیعی تری توسط آن برای افراد ایجاد می شود. لازم به توضیح است که این پروتز ها به مراقبت بیشتری نیاز دارند و باید بیشتر تحت مراقبت قرار بگیرند.

بهترین روش و نوع ترمیم مو

بهترین روش و نوع پروتز مو در میان موارد ذکر شده در فوق را میتوان پروتز های طبی و پروتز های تمام تور در نظر گرفت که شرایط بهتری دارند و وضعیت مناسب تری ایجاد می کنند. البته فراموش نکنید که هر یک از این پروتز ها میتوانند در شرایط افراد مختلف به عنوان بهترین روش شناخته شوند زیرا وضعیت افراد به میزان زیادی در این مساله موثر است.

به عنوان مثال: ممکن است که برای عده ای از متقاضیان پروتز تمام تور گزینه مناسبی نباشد و به جای آن پزشک استفاده از پروتز کامل را برای آنها تجویز کند. در نتیجه وضعیت افراد تعیین کننده بهترین پروتز مو خواهد بود.

نکات مهم قبل از انجام پروتز مو

کسانی که قصد دارند از پروتز مو طبیعی استفاده کنند باید به نکاتی در این خصوص توجه داشته باشند تا در شرایط بهتری به ترمیم مو بپردازند. این نکات را مسائلی از قبیل زیر تشکیل می دهد:

مزایا پروتز مو:

  • به وجود آوردن ظاهر طبیعی
  • افزایش زیبایی چهره افراد
  • مقرون به صرفه بودن
  • امکان ترمیم مو برای همه افراد
  • امکان استفاده از این روش برای بانوان و آقایان
  • عدم وجود محدودیت سنی
  • عدم وجود درد و خونریزی برای استفاده از این روش
  • عدم ایجاد اسکار
  • امکان برداشتن پروتز مو از روی سر و بازگشتن به وضعیت اولیه
  • امکان استفاده از مدل های متنوع و دلخواه
  • امکان تغییر مدل پروتز مو در مواقع مورد نظر
  • و…

معایب پروتز مو:

پروتز مو به صورت کلی یک روش مناسب است که معایب چندان زیادی ندارد و مزایای آن بیشتر از معایبش هستند. مهمترین معایب این روش ترمیم مو را میتوان امکان بروز حساسیت پوستی، خارش و سوزش سر در نظر گرفت که البته این معایب به ندرت در افراد پدیدار می شوند.

ساختار پروتز مو

ساختار پروتز مو طبیعی باید برای هر کسی مطابق با سلیقه او انجام شود و لایه توری مشبک باید بر اساس اندازه افراد ساخته شود؛ زیرا هر چه قدر که این لایه به میزان بیشتری با سر متقاضی هم اندازه باشد جلوه طبیعی ترمیم مو بیشتر می شود. ساختار پروتز مو به صورت کلی تاثیر زیادی در نتیجه حاصل از این روش دارد و کیفیت ساخت و طراحی آن بسیار حائز اهمیت است.

جنس پروتز مو

جنس پروتز مو طبیعی در سلامتی متقاضیان بسیار موثر است و باعث آرامش حال انها می شود. بهترین جنس پروتز مو را میتوان پروتزهای تولید شده از نانو در نظر گرفت که بسیار ظریف هستند و از بروز حساسیت های پوستی و یا سوزش پوست سر جلوگیری می کنند.

چسب پروتز مو

چسب پروتز مو طبیعی از دیگر مسائل بسیار مهم است که نباید از آن و کیفیتش غافل شوید. در صورتی که برای این روش از بهترین انواع چسب پروتز استفاده شود، ماندگاری آن بر روی سر افزایش می یابد و از طرف دیگر چسب ترمیم مو باعث ایجاد مزاحمت نمی شود و شرایط مناسبی را ایجاد می کند.

نحوه نصب پروتز برای مو چگونه است؟

نحوه نصب پروتز برای مو و کسانی که بر روی سر خود مو دارند به این شکل است که ابتدا موها به سمت عقب هدایت می شوند و توری که در لبه خط رویش مو قرار گرفته است با احتیاط قیچی می شود. در ادامه هنگامی که محل دقیق قرار گرفتن پروتز مو مشخص شد، آنگاه میتوان از روش اتصال دهنده استفاده کرد و پروتز را بر روی سر فیکس و ثابت نمود.

چگونه چسب پروتز را تعویض کنیم؟

زمانی که از چسب پروتز مو برای اتصال پروتز بر روی سر استفاده می شود، در فواصل زمانی تعیین شده از سوی پزشک نیاز به ترمیم پروتز مو و یا تعویض چسب پروتز وجود دارد تا پوست سر هوا بخورد و دچار عوارض نشود. از طرف دیگر کسانی که به هر دلیل شخصی نیاز به ریموو کردن پروتز مو داشته باشند و یا بخواهند چسب آن را تعویض کنند، قادر به انجام این کار هستند.

تعویض چسب پروتز مو به این شکل است که از ریموور های مخصوص چسب برای انجام این کار استفاده می شود و به کمک آن میتوان چسب پروتز را از بین برد و پروتز را از روی سر جدا کرد. در این خصوص لازم است تا از چسب های با کیفیت استفاده کنید و بهترین انواع چسب را به کار ببرید تا آسیبی به پوست سر وارد نشود و بدون آسیب دیدن به موها و پوست سر بتوان پروتز را از روی سر جدا کرد.

روش های اتصال پروتز مو به سر:

هر یک از روش هی اتصال پروتز مو طبیعی به سر که در بخش فوقانی به آنها اشاره شد، از قبیل زیر هستند:

اتصال با استفاده از چسب‌:

پروتز مو را میتوان با استفاده از چسب مخصوص بر روی سر نصب کرد. استفاده از چسب پروتز از رایج ترین راه های اتصال آن بر روی سر است که بیشتر افراد از این روش استفاده می کنند. در این روش باید ابتدا محل دقیق قرار گرفتن پروتز مو مشخص شود و زمانی که محل آن مشخص شد، پزشک برای نصب پروتز بر روی سر اقدام می کند و به کمک چسب آن را بر روی سر فیکس و ثابت می نماید.

اتصال با استفاده از کلیپس:

یکی دیگر از روش هایی که برای نصب پروتز مو بر روی سر استفاده می شود، اتصال با استفاده از کلیپس است که در این روش از کلیپس های مخصوصی استفاده می شود و پروتز مو به کمک انها به موی طبیعی افراد متصل می شود. زمانی که از کلیپس برای ترمیم مو استفاده می شود، این کلیپس ها قابل رویت نیستند و دیده نمی شود. بنابراین جلوه حاصل شده از این روش بسیار طبیعی است. از طرف دیگر باید اشاره کنیم که نصب پروتز مو بر روی سر با استفاده از کلیپس اغلب برای بانوانی که موهای بلند و نسبتا سالمی دارند به کار می رود زیرا کلیپس روش مناسبی برای ترمیم موهای کوتاه نیست و موها باید تا میزان مشخصی بلندی داشته باشند. به همین دلیل این روش اتصال بیشتر برای بانوان به کار می رود.

اتصال با استفاده از گره:

اتصال با استفاده از گره روش دیگری است که برای پروتز مو به کار می رود. در این روش موهای قرار گرفته در ترمیم مو به موهای طبیعی افراد گره زده می شوند و به این شکل به انها متصل می گردند. این روش شرایط مطلوبی را به وجود نمی آورد و استفاده از آن توصیه نمی شود زیرا با گره زدن موها به یکدیگر و با رویش آنها موهای مصنوعی حرکت می کنند و در ظاهر انها تغییر ایجاد می شود. از طرف دیگر جدا کردن ترمیم مو از روی سر با اتصال گره ای بسیار سخت تر است و به موهای طبیعی نیز آسیب وارد می شود.

فیکس ثابت:

فیکس ثابت یکی از بهترین روش های نصب پروتز مو بر روی سر است که در این روش از چسب های بیولوژیکی و گیاهی استفاده می شود که شرایط بسیار مطلوبی را ایجاد می کند. زیرا کسانی که از این روش اتصال پروتز مو استفاده می کنند از این امکان برخوردار هستند که به راحتی امور روزمره و مورد نظر خود را انجام دهند. به عنوان مثال با استفاده از این روش میتوان به راحتی به حمام و استخر رفت یا بدون نیاز به جدا کردن پروتز از روی سر به ورزش کردن پرداخت.

فیکس موقت:

فیکس موقت پروتز مو روشی است که به کار بردن آن برای کسانی مناسب است که نیاز داشته باشند تا در طول روز پروتز مو را از روی سر خود بردارند و استراحت کنند. کسانی که نمی خواهند پروتز مو به شکل دائمی بر روی سر انها باشند باید حتما از این روش استفاده کنند تا شرایط مطلوبی داشته باشند زیرا در این روش میتوان ترمیم مو را در مواقع مورد نظر از روی سر جدا کرد.

عمر پروتز مو:

عمر پروتز مو طبیعی در مقایسه با کلاه گیس بسیار بیشتر است و طول عمر پروتز ها در حدود 2 تا 5 سال تخمین زده شده است که دوام و ماندگاری آن بسیار مناسب است. از طرف دیگر کسانی که از این روش برای ترمیم مو استفاده می کنند از این امکان برخوردار هستند که بعد از این مدت زمان و در صورت نیاز به ترمیم پروتز مو بپردازند.

با ترمیم پروتز مو معمولا از پروتز های جدیدی برای افراد استفاده می شود که این مساله موجب می گردد تا برای مدت زمان بیشتری بتوان از پروتز مو استفاده نمود.

برای ترمیم پروتز مو کجا مراجعه کنیم؟

شما میتوانید خدمات ترمیم پروتز مو را در کلینیک تخصصی ترمیم مو پروتز مو هیرمو دریافت کنید و در سریع ترین زمان ممکن پروتز خود را ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید. حتی اگر در شهر دیگری هستید و امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد میتوانید پروتز مو خود را برای ما ارسال کنید و پس از انجام خدمات مجددا از ما دریافت کنید.

تفاوت پروتز مو کاشت مو

پروتز مو طبیعی روش کاملا متفاوتی با کاشت مو است که البته این دو روش هر دو به منظور ترمیم مو استفاده می شوند اما تفاوت های موجود میان انها بسیار زیاد است و برخی از مهمترین تفاوت هایشان از قبیل زیر شناخته می شوند:

پروتز مو روشی موقتی برای ترمیم مو است در حالی که کاشت مو یک روش دائمی است و به عنوان یک روش برگشت پذیر نمی توان از آن استفاده کرد. با این وجود پروتز مو به ترمیم در فواصل زمانی مشخص نیاز دارد اما کاشت مو فقط یک بار انجام می شود و نیازی به ترمیم نخواهد داشت بلکه با یک بار انجام دادن آن میتوان تا پایان عمر از نتایجش بهره برد.

دومین تفاوت موجود میان این دو روش را میتوان این چنین بیان کرد که پروتز مو  در مقایسه با کاشت مو ظاهر غیر طبیعی تری را ایجاد می کند زیرا در این روش از موهای طبیعی خود متقاضی استفاده نمی شود اما در روش کاشت مو برای هر کسی از موی طبیعی خودش به منظور کاشت استفاده می شود.

پروتز مو طبیعی یک روش غیر تهاجمی است که بدون درد و خونریزی و جراحت انجام می شود اما کاشت مو به عنوان یک روش کم تهاجمی شناخته می شود که تحت بی حسی موضعی انجام می شود و با درد و خونریزی بسیار اندک همراه است.

ترمیم مو از نتیجه آنی برخوردار است و نتایج حاصل  از آن دقیقا بعد از قرار گرفتن پروتز بر روی سر قابل مشاهده است اما کاشت مو یک روش آنی محسوب نمی شود و نتایج حاصل از آن پس از چند ماه پدیدار می شود.

کسانی که از روش پروتز مو استفاده کنند نیازی به طی کردن دوره نقاهت ندارند اما در روش کاشت مو یک دوره نقاهت در حدود دو هفته وجود خواهد داشت و باید مدت زمان کوتاهی طی شود تا فرد به بهبودی برسد و شرایط مساعدی پیدا کند.

کاشت مو هیچ عوارضی به همراه ندارد و موجب آسیب دیدن افراد نمی شود و سلامتی آنها را به خطر نمی اندازد اما در ترمیم مو این امکان وجود دارد که افراد دچار ناراحتی پوستی در سر شوند و یا آلرژی پیدا کنند.

روش های نگهداری 

نگهداری از پروتز مو مساله مهمی است که نباید از آن غافل شوید و باید به خوبی از پروتزهای مویی مراقبت کرد تا بتوان دوام و ماندگاری آن را افزایش داد و به مدت زمان بیشتری از پروتز استفاده کرد. مهمترین نکاتی که در مراقبت از پروتز باید مد نظر داشته باشید از قبیل زیر هستند:

  • شست و شوی پروتز مو با آب سرد
  • شانه کردن پروتز های مویی به آرامی
  • در حین شست و شوی پروتز باید به آرامی آن را بشویید
  • از سشوار با حرارت ملایم برای خشک کردن پروتز استفاده کنید
  • در هنگام خواب تا حد امکان پروتز را از روی سر خارج کنید
  • و…

شما میتوانید با مراجعه به بخش آکادمی هیرمو تمام مراحل ذکر شده را به صورت تصویری و کاملا رایگان آموزش ببینید.

آیا پروتز مو از کاشت مو بهتر است؟

با توجه به تفاوت هایی که میان پروتز مو طبیعی و کاشت مو وجود دارد و در بخش های فوقانی به آنها اشاره کردیم، این پرسش برای عده زیادی از متقاضیان ترمیم مو ایجاد می شود که در میان این دو روش کدام بهتر هستند.

در این خصوص باید گفت که پروتز مو و کاشت مو هر کدام به عنوان یک روش مناسب شناخته می شوند که بر حسب شرایط افراد میتوانند یک روش ایده آل و رضایت بخش باشند.

اما به صورت کلی کاشت مو از ویژگی های مناسب تری برخوردار است و مزایای بیشتری دارد که به همین دلیل این روش بیشتر از پروتز مو مورد استقبال قرار گرفته است.

آیا پروتز مو با کلاه گیس متفاوت است؟

پروتز مو روشی متفاوت از کلاه گیس است اما شباهت های زیادی به آن دارد؛ به گونه ای که بسیاری از افراد این دو روش را مشابه در نظر می گیرند و متوجه تفاوت های آنها نیستند. با این وجود مهمترین تفاوت های این دو روش را میتوان از قبیل زیر در نظر گرفت:

در پروتز مو از موی طبیعی استفاده می شود و موهای طبیعی بر روی لایه توری مشبک قرار می گیرند اما در کلاه گیس از موی کاملا مصنوعی استفاده می شود و هیچ تار موی طبیعی به کار نمی رود.

کلاه گیس یک روش کاملا موقتی است و زمانی که بر روی سر قرار می گیرد امکان جدا کردن آن از روی سر در هر مواقعی وجود دارد اما ترمیم مو به گونه ای است که بر روی سر چسبیده می شود و نمیتوان آن را در هر زمانی از روی سر جدا کرد.

پروتز مو طبیعی در مقایسه با کلاه گیس جلوه بسیار طبیعی تری دارد و به میزان بسیار بیشتری در زیبایی موثر است اما کلاه گیس از این ویژگی ها برخوردار نیست. از طرف دیگر هزینه مورد نیاز برای استفاده از روش پروتز مو بسیار بیشتر از کلاه گیس است.

بهترین سن برای استفاده

پروتز مو طبیعی به عنوان یک روش بدون محدوده سنی شناخته می شود و هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی در آن وجود ندارد بلکه هر کسی در هر سنی میتواند از این روش استفاده کند؛ به همین دلیل نمی توان بهترین سن برای آن تعیین کرد.

لازم به ذکر است که ترمیم مو حتی برای کودکانی که به دلایل مختلف موهای خود را از دست داده اند نیز به کار برده می شود. به عنوان مثال: کودکان مبتلا به آلوپسی و یا کودکانی که به سرطان مبتلا هستند از متقاضیان ترمیم مو به حساب می آیند.

تفاوت پروتز مو و پستیژ مو

عده زیادی از مردم عزیز کشور ما هنوز تفاوت میان پوستیژ و پروتز مو را نمی دانند و میخواهند از آن آگاه شوند. پوستیژ مو در واقع همان کلاه گیس است که با نام پوستیژ نیز شناخته می شود و با این وجود برای کسب اطلاع از تفاوت پروتز مو و پستیژ مو باید به بخش ( تفاوت پروتز مو و کلاه گیس ) مراجعه کنید.

آیا پروتز مو برای همه قابل استفاده است؟

پروتز مو یک روش بدون محدودیت است و برای همه متقاضیان آن قابل استفاده است. در نتیجه همه بانوان و آقایان در هر محدوده سنی میتوانند از آن استفاده کنند. لازم به توضیح است که پروتز مو حتی برای کسانی که بر روی سر خود مو دارند و با طاسی کامل رو به رو نیستند نیز قابل استفاده است و افرادی که از موی طبیعی خود برخوردار هستند هم میتوانند از این روش استفاده نمایند.

از طرف دیگر پروتز مو برای کسانی که با ریزش مو و یا طاسی سر در برخی از بخش های سر رو به رو هستند نیز امکان پذیر است.

چه کسانی بیشترین کاندید استفاده هستند؟

بیشترین کاندیدا و متقاضیان پروتز مو را افرادی از قبیل زیر تشکیل می دهند:

  • کسانی که دارای ریزش مو و طاسی سر کامل هستند
  • بازیگران و کسانی که به گریم چهره نیاز دارند
  • کسانی که نیاز به تغییر چهره موقتی دارند
  • افرادی که به دنبال روش های موقتی ترمیم مو هستند
  • کسانی که روش های تهاجمی ترمیم مو برایشان مناسب نیست
  • کودکانی که با بیماری های خاص رو به رو هستند
  • بانوانی که از وضعیت موهای خود ناراضی هستند
  • و…

پروتز مو برای چه کسانی مناسب نیست؟

علاوه بر افراد ذکر شده در فوق که ترمیم مو برایشان مناسب است و از کاندیدای این روش به حساب می آیند، به کار بردن این روش برای عده دیگری نیز مناسب نخواهد بود و این افراد نباید از پروتز مو به منظور ترمیم موهای خود استفاده نمایند. این افراد از قبیل زیر هستند:

  • کسانی که مبتلا به آلرژی هستند
  • افرادی که از ناراحتی پوستی رنج می برند
  • کسانی که پوست سر حساسی داشته باشند
  • کسانی که به بیماری های پوست سر مبتلا باشند
  • افرادی که مبتلا به دیابت باشند

هزینه یا قیمت پروتز مو چقدر است؟

پروتز مو به صورت کلی یک روش ارزان قیمت است که در مقایسه با کاشت مو هزینه آن بسیار کمتر است. اما قیمت پروتز مو طبیعی به صورت دقیق را زمانی میتوان تعیین کرد که متقاضیان به صورت شخصی به مرکز موی مورد نظر خود مراجعه کنند و تحت بررسی متخصصان قرار بگیرند. در غیر این صورت نمی توان هزینه دقیق برای ترمیم موهای هر کسی با این روش را تعیین کرد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت

یکی از مهمترین دلایلی که امکان تعیین هزینه پروتز مو وجود ندارد، عوامل تاثیرگذار در قیمت آن است. هزینه این روش بر اساس مسائل مختلفی افزایش یا کاهش می یابد که باید به این مسائل توجه داشت تا بتوان قیمت ترمیم مو را مشخص کرد. این عوامل موثر در هزینه به شرح زیر هستند:

کیفیت:

کیفیت پروتز مو مهمترین عاملی است که در هزینه تاثیر می گذارد زیرا کیفیت آن با دوام و ماندگاری پروتز رابطه مستقیم دارد و از سوی دیگر این موضوع در میزان زیبایی و طبیعی بودن پروتز نیز موثر است؛ علاوه بر آن کیفیت پروتز مو میتواند موجب جلوگیری از ایجاد عارضه برای متقاضیان شود. تمامی این مسائل موجب می شوند که با کیفیت ترین انواع ترمیم مو از قیمت بالاتری برخوردار باشند.

نوع:

پروتز مو دارای انواع مختلفی است و به صورت زنانه، مردانه و بچگانه در دسترس قرار گرفته است که هر یک از انواع آن قیمت مخصوص به خود را دارند و برای هر یک از آنها باید هزینه متفاوتی پرداخت کرد. در این میان پروتز های موی زنانه گران قیمت تر هستند و برای انها باید هزینه بیشتری پرداخت شود زیرا در این نوع پروتز ها تار موهای بیشتری به کار برده می شود و موها بلندتر هستند.

مرکز موی انتخاب شده:

مراکز مو که عملیات ترمیم مو با پروتز را برای متقاضیان انجام می دهند از شرایط یکسانی برخوردار نیستند بلکه هر یک از انها در کیفیت ارائه خدمات و شرایط با هم متفاوت هستند. با این وجود مرکز مویی که برای انجام این کار انتخاب می کنید، میتواند به هزینه شما بیفزاید و یا از آن بکاهد.

متخصص ترمیم مو:

ترمیم مو با پروتز توسط متخصص انجام می شود و تمامی مراحل آن طی می گردد. دستمزد متخصص ترمیم مو در هزینه موثر است و معمولا کسانی که اعتبار و شهرت بیشتری دارند از دستمزد بالاتری برخوردار هستند.

روش اتصال پروتز مو بر روی سر:

همانطور که در بخش های فوقانی اشاره شد، ترمیم مو با روش های مختلفی بر روی سر نصب می شود که با وجود شرایط انها مسلما هزینه هر یک از آنها نیز متفاوت است. به عنوان مثال: اتصال پروتز مو بر روی سر با چسب های بیولوژیکی به صرف هزینه بیشتری نیاز خواهد داشت.

خرید پروتز مو

پروتز مو طبیعی را میتوانید از مراکزی که در زمینه فروش آن فعالیت دارند، تهیه کنید. به عنوان مثال: کلینیک تخصصی ترمیم مو هیرمو یکی از این مراکز محسوب می شود که میتوانید پروتز مو را از آن تهیه کنید.

انواع روش های خرید

برای خرید پروتز مو از 2 روش مختلف می توانید استفاده کنید که عبارتند از:

خرید تک

خرید تک پروتز مو برای کسانی مناسب است که به دلیل مصارف شخصی قصد تهیه این کالا را دارند و می خواهند خودشان از ترمیم مو استفاده کنند.

خرید عمده

خرید عمده معمولا از سوی فروشنده ها، گریمور ها و … انجام می شود و معمولا کسانی آن را به کار می برند که به تعداد زیادی پروتز مو نیازمند هستند. خرید عمده برای چنین اشخاصی باعث می شود که هزینه هر یک عدد از پروتز ها کمتر باشد زیرا در روند خرید عمده هر چه تعداد کالای خریداری شده بیشتر باشد، مبلغ هر یک از آن کمتر می شود و خرید به صرفه تری محسوب می شود.

بهترین مرکز برای ترمیم مو با پروتز مو هالیوودی در ایران و شیراز

کلینیک تخصصی ترمیم و پروتز مو هیرمو یکی از بهترین کلینیک های مربوط به ترمیم مو و کاشت مو در ایران است که اگر برای ترمیم مو در شیراز به این کلینیک مراجعه کنید، نتایج بسیار موفقیت آمیزی دریافت می کنید و از ارائه خدمات کاملا راضی خواهید بود.

در کلینیک هیرمو می توانید از تمامی روش های ترمیم مو استفاده کنید و انواع پروتز مو در اختیار شما قرار خواهد گرفت و برای انتخاب روش مناسب برای شما، این امکان وجود دارد که از متخصصان به صورت کاملا رایگان راهنمایی دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی بر آن داشتیم که در خصوص پروتز مو توضیحات کامل و مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم. امیدواریم که از مطالعه آن بهره برده باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج نموده باشید.

چنانچه به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص خرید پروتز مو نیاز دارید، سایر مقالاتی که در وب سایت کلینیک هیرمو برای شما عزیزان قرار داده شده است را نیز مطالعه کنید.

همچنین در این وب سایت می توانید مقالاتی در خصوص کاشت مو، کاشت ریش و سبیل، کاشت ابرو و اسکالپ سر و … نیز پیدا کنید.

چنانچه قصد دارید پروتز مو را به وسیله روش های مختلف پروتز مو انجام دهید نیز می توانید به مرکز پروتز مو هیرمو در شیراز مراجعه نمایید و از تخصص همکاران ما در این مجموعه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *